zazdrość 28. lipca 2009 18:04:00

Kurna no ostatnio czuje sie hmmm ... taka ... taka nie ładna, nie atrakcyjna i w ogóle. Jak przegladam zdjęcia dziewuch na nk lub fotce to mi się ryczeć chce. Niektóre takie figury maja ze to masakra. A ja z setką niedociągnięć jestem. Czy dziewczyny zawsze musza mieć takie problemy? Juz wolałabym byc jak facet zero problemów związanych ze swoją uroda ( figurą ). Niech ktos mnie pocieszy. Jeszcze na dodatek jutro bede stara aaaa !!! ratunku jak ja nienawidze urodzin. Do 18 je lubiłam. A teraz to uciążenie. Oczko bede miec <płacze> Ja chce znów 18 lat miec !!!.........................................Jakis dołek mnie dopadł :(


wena-marcia

Komentarze (3) ||3|| /comments/zazdrosc
slowa kluczowe:
kategorie: brak elity 11. lipca 2009 10:18:00

hehe w końcu dostałam sie na mojego koffanego bloga :). Chciałam odwiedzić starych znajomych a tu masz połowy wogóle juz nie ma, druga połowa albo pozakładała hasła na blogi, albo przestała pisać 2 lata temu :/ kiedyś to było cos takie pisanie na blogu a teraz widze ze stara elita blogi.pl sie wykruszyła :/


wena-marcia

Komentarze (0) ||0|| /comments/brak-elity
slowa kluczowe:
kategorie:


/

lipca2009

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

made by Keiko Ryuzaki

for ryu-design


 

czeresnie | katze | naklejki-na-lodowke | fanfan | roksana | Mailing