co mam robic?? 28. sierpnia 2006 10:13:00

Jutro bartek wraca do jednostki dzisiaj jest ostatni dzien kiedy moglabym sie z nim zobaczyc pogadac wreszcie na trzezwo. Jestem z nim poklocona o blachostki w sumie. Bo powiedzial cos czego mowic nie powinien i mnie to urazilo i na dodatek nieodpisal na meska :(((. Co ja mam zrobic pojsc do niego i sie z nim spotkac pogadac czy co? boze zalamana jestem <placze>


wena-marcia

Komentarze (2) ||2|| /comments/co-mam-robic
slowa kluczowe:
kategorie: :( 27. sierpnia 2006 11:08:00

w piatek byla przysiega pana B. BYlo nawet spoko tzn nie bylam na niej ale pozniej na imprezce u niego w domku bylam. Jak zawsze u niego spałam to juz normalne. A wczoraj wyskoczylismy sobie na pizze. Mialam nadzieje ze spedzimy razem wieczorek ale jednak nie, tak mnie wkurzyl paroma tekstami ze pozegnalam sie ze wszystkimi i poszlam do domku. Nie zdarzylam wejsc i dostalam telefon od pana P zebym przyszla do zlotej na impreze. No spoko skolowalam 10 zyla i poszlam. Gdybym nie byla wkurzona na pana B to pewnie bym z nim byla, ale no coz. Weszlam na dzamprezke i od razu dostalam blowalka i kielich z wodka hehe. Pozniej tak wszystko szybko sie potoczylo ehss :(. Chyba za szybko. Nie których rzeczy nie powinno byc :(. Juz sama nie wiem czy chce pamietac ta impreze czy nie :( A do domku wrocilam kolo 5 ehsss :(((                                    glupie wspomnienia wrrrr


wena-marcia

Komentarze (1) ||1|| /comments/bez-tytulu-18
slowa kluczowe:
kategorie:


/

sierpnia2006

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

made by Keiko Ryuzaki

for ryu-design


 

fafarafa | milutka86 | serduszko-karolinki7 | militarnehobby | diabelniespi-zbylekim | Mailing