...:::: Umirom ::::... 23. marca 2006 07:33:00

nie no spoko bylam niedawno temu chora i znow jestem, tylko ze jeszcze bardziej niz wtedy. Mam  tylko 39 stopni temperatury hehe jest dobrze jeszcze bede zyla. Jestem na tyle silna, ze zaraz mykam do szkoly. Tak latwo nie poddam sie bede walczyc z choroba do upadlego. Mam nadzieje ze to ona upadnie a nie ja :P. W piatek miałam isc na nocke z moim misiem do naszego koffanego kolegi, ale chyba nic z tego jak mi goraczka nie spadnie :( .... Dobra idem sie ogarnac i do szkolki ;) Cmok :*


wena-marcia

Komentarze (2) ||2|| /comments/umirom
slowa kluczowe:
kategorie: zero pomysłu na temat :P 18. marca 2006 09:40:00

Od ostatniej noty troszke sie zmieniło. Hmmm nareszcie pogodzona z Ksssysiem. bardzo sie z tego ciesze ale zarazem hmm nie wiem jak to powiedziec brak slow....jak sie godzilismy to cos mi powiedzial w co uwiezyc jakos nie potrafie. Sorii misiu, ale ja na serio nic nikomu nie mowilam, nie potrafie wyjasnic tego skad ten ktos cos tam moze wiedziec. Zreszta ja nawet nie wiem o co cho ale łokej....Dobra ostatnio swierdzilam ze nie chce sie juz klocic i powracac do tego tematu hmm definitywny koniec :P ..... Tak bardzo za nim tesknilam jak bylismy pokloceni, hmm moze tego nieokazywalam pzrez ostatnie dni, ale na serio tragicznie tesknilam :( ale juz jest łokej i mam nadzieje, ze tak zostanie juz do konca zycia :P.....teraz z innej beczki .... chora jestem :( w czwartek i piatek nie bylam w szkole. Strasznie zle sie czuje buuu. Musze wyzdrowiec do wtorku bo moj koffaniutki kolega przyjezdza z woja :P na przepustke. Fak faktem widzialam go zaledwie dwa razy, ale fajny jest jako kolega rzecz jasna :P..... A tak na marginesie ostatnio w kinie bylam. Otoz poznalam kolesia ktory ma 20 lat.no i on mnie zaprosil. Poszlismy na ,,Wszystko zostaje w rodzinie" niby miala to byc komedia hmm Jaś Fasola gral glowna role, ale szczerze mowiac nie za bardzo mi sie podobal......Tez ostatnio bylam z kumplem z klasy Grzanusiem na kabarecie hehe Mozart. hahahaha ubawilam sie nie zle. Ptasia grypa leci Dobra lete do lozeczka bo glowka zaczela bolec. Cmoki dla mojego i tylko mojego skarba :* ( ty juz wiesz o kogo chodzi ;) )


wena-marcia

Komentarze (3) ||3|| /comments/zero-pomyslu-na-temat-p
slowa kluczowe:
kategorie: Dla K. 07. marca 2006 20:00:00

Weź mnie za rękę
Choć weź mnie za rękę
No przytul mocno tak
Nie kłóćmy sie więcej
Nie krzyczmy już więcej
Bo wali sie mój świat

Ja tak kocham Cie
Kocham Cie
A gdy jest mi źle
To tu nie ma Cie
Nie ma Cie
Pasja dzieli nas
A miłość łączy nas
Nie boje sie
Wierze że nie ważne dziś jest
Co dzieli nas
Lecz co łączy nas

Całuj mój nosek
Bo to jest Twój nosek
NIe złoszczę się już nic
W Twoje ramiona i tylko
W nie właśnie przkażę Carmen sny

Ja tak kocham Cie
Kocham Cie
A gdy jest mi źle
To tu nie ma Cie
Nie ma Cie
Pasja dzieli nas
A miłość łączy nas
Nie boje sie
Wierze że nie ważne dziś jest
Co dzieli nas
Lecz co łączy nas


wena-marcia

Komentarze (5) ||5|| /comments/dla-k
slowa kluczowe:
kategorie: :( 06. marca 2006 12:15:00

Pierwszy raz w życiu tak bardzo tęsknie za kimś :(. Tak bardzo mi na kims zalezy. Tydzień temu ostro pokłóciłam sie z Krzyśkiem. W ten sam dzień chciałam go przeprosić, ale odpuściłam sobie i teraz tego bardzo żałuje moze wtedy inaczej by sie wszystko potoczyło. We wtorek były ostatki. Myślałam ze między mna a nim wszystko jest okej. Ale niestety nie :(. W środe niby gadalismy na ten temat ale gadka sie zakonczyła tym, że omało co aby zerwał ze mna. Od poniedziałku cały czas rycze niedośc że mi moje koffanie zmarło to jeszcze Krzysiek odchodzi :(. Nic nie jem nie śpie martwie sie. Przez dwa miechy zakochałam sie...W piatek byłam u Artura heh stwierdził, że zaczepiście musi mi na Krzyśku zależec bo nigdy o nikogo sie tak nie starałam jak o niego...Nie mam nawet ochoty siedziec w szkole. Moje mysli sa poza nia :(... KC Krzysiek na zawsze :*:* :(


wena-marcia

Komentarze (6) ||6|| /comments/bez-tytulu-15
slowa kluczowe:
kategorie:


/

marca2006

pn wt sr cz pt so nd
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

made by Keiko Ryuzaki

for ryu-design


 

aparatka2 | robert-rob | naukajazdywroclaw6 | tesknie | best-and-friends | Mailing